Stichting Cubus | Aanmelden
13

Lid worden van Cubus?

Draagt u cultuur een warm hart toe? Wilt u uw netwerk uitbreiden? Wilt u uw relaties elk jaar uitnodigen voor een exclusieve gala-avond? Ondergaat u graag de bijzondere beleving die wij u via het special event bieden? En wenst u bovendien getrakteerd te worden op wonderlijke ervaringen in de vorm van verrassende weekendtrips? Maak dan kennis met Cubus

Benieuwd geworden?

Bent u benieuwd naar Cubus en wilt u weten wat deelname voor u en uw organisatie kan betekenen? Onze bestuursleden praten u graag persoonlijk bij
over de mogelijkheden. U kunt uw belangstelling aangeven via info@stichtingcubus.nl

Voorwaarden

Het exclusieve lidmaatschap van Cubus is voorbehouden aan bedrijven, organisaties en instellingen die actief zijn in ’s-Hertogenbosch, de regio en in Brabant. Op het moment dat u toetreedt tot de Cubus-familie, verbindt u zich voor minimaal twee jaar aan Cubus. Het lidmaatschap omvat een tafel voor 8 personen bij het gala, een special event voor u en uw partner en een culturele reistrip voor u en uw partner. Het is in overleg mogelijk extra plaatsen in te kopen voor de gala-avond, het special event en de reis. De activiteiten van de stichting worden betaald uit de jaarlijkse deelnemersbijdrage. Deze bijdrage wordt ieder jaar opnieuw door het bestuur vastgesteld.

Bekijk de algemene voorwaarden van Cubus

Ik wil graag gebeld worden