Stichting Cubus | De Beleving
9

De belevingen van Cubus

Elk jaar organiseert Cubus drie exclusieve belevingen voor leden: gala-avond, een special event en een 3-daagse culturele reis. Maak kennis met ons programma.

Het gala voor relaties
Ieder voor- of najaar stelt Cubus het Theater aan de Parade in staat om nationale en internationale topartiesten of gezelschappen naar ’s-Hertogenbosch te halen. Deze artiesten verzorgen tijdens een sfeervolle gala-avond een exclusief optreden voor de Cubusleden en hun relaties en treden, indien mogelijk, de volgende dag ook op voor het publiek. Als lid van dit exclusieve culturele evenement tekent u in voor een arrangement voor acht of tien personen. De avond start met een groots ontvangst in het theater. Na afloop van de voorstelling wacht u en uw relaties een feestelijk sitting dinner, het souper. De avond wordt afgesloten met een informele nazit in de Cubus-club waar alle leden en hun relaties elkaar plenair ontmoeten.

De reis exclusief voor leden
Dineren in het Guggenheim. Berlijn verkennen. Verrassende dwalingen door de straten van Turijn, een rooftop dinner in Venetië of lunchen op een onbewoond eiland bij Stockholm. De leden van Cubus en hun partners maken elk jaar een unieke driedaagse culturele weekendtrip, bij voorkeur tijdens het eerste weekend van juni. De reis staat in het teken van beleven, genieten en ontmoeten.

Het special event exclusief voor leden en partners
In 2018 is voor de eerste keer een special event naast een gala georganiseerd. Het special event is op de eerste plaats voor leden en partners en die leden hebben daarnaast de mogelijkheid om extra toegangsbewijzen in te kopen voor relaties.

Het Gala

Gregory Porter

De Reis

Valencia