De Beleving
9

De belevingen van Cubus

Elk jaar organiseert Cubus vier exclusieve belevingen voor leden: gala-avond in het voorjaar, een najaarsevent, een 3-daagse culturele reis en een eindejaarsbijeenkomst. Maak kennis met ons programma.

Het voorjaarsgala voor relaties
Ieder voorjaar stelt Cubus het Theater aan de Parade in staat om nationale en internationale topartiesten of gezelschappen naar ’s-Hertogenbosch te halen. Deze artiesten verzorgen tijdens een sfeervolle gala-avond een exclusief optreden voor de Cubusleden en hun relaties en treden, indien mogelijk, de volgende dag ook op voor het publiek. Daarnaast creëren we tailormade programma’s die voor derden niet te boeken zijn. Als lid van dit exclusieve culturele evenement tekent u in voor een arrangement voor acht of tien personen. Het is ook mogelijk om een shared membership af te nemen. De avond start met een groots ontvangst in het theater. Na afloop van de voorstelling wacht u en uw relaties een feestelijk sitting dinner, het souper. De avond wordt afgesloten met een informele nazit in de Cubus-club waar alle leden en hun relaties elkaar plenair ontmoeten.

De culturele reis exclusief voor leden
Dineren in het Guggenheim. Berlijn verkennen. Verrassende dwalingen door de straten van Turijn, een rooftop dinner in Venetië of lunchen op een onbewoond eiland bij Stockholm. De leden van Cubus en hun partners maken elk jaar een unieke driedaagse culturele weekendtrip, bij voorkeur tijdens het eerste weekend van juni. De reis staat in het teken van beleven, genieten en ontmoeten.

Het tailormade najaarsevent voor relaties
In 2018 werd voor de eerste keer een najaarsevent naast het gala georganiseerd. Dit event vond plaats in DePetrus in Vught. Het najaarsevent is een unieke avond voor leden en relaties die door derden niet te boeken is.

De eindejaarsbijeenkomst voor leden

Jaarlijks in december komen de leden en partners bijeen in Het Noordbrabants Museum om met elkaar onder het genot van een hapje en een drankje het Cubus jaar af te sluiten.

Het Gala

Gregory Porter

Carreras • Charles Aznavour • Udo Jürgens • Herman van Veen • Paolo Conte • Tom Jones • José Feliciano • Elaine Paige • Liesbeth List • Musical Grease • Level 42 • Alessandro Safina • Randy Crawford • Oleta Adams • Ilse DeLange • Al Jarreau • VanVelzen & Miss Montreal • Carel Kraayenhof en het Metropole Orkest • Marco Borsato • Gregory Porter • Guus Meeuwis • UB40 • Caro Emerald • Julien Clerc • The 7 Fingers & Stichting Jheronimus Bosch 500 • Racoon • Anastacia • Classic with a Smile!

De Reis

Valencia

Stockholm, Zweden • Hamburg, Duitsland • Valetta, Malta • Dubrovnik, Kroatie • Turijn, Italie • Helsinki, Finland • Krakau, Polen • Istanbul, Turkije • Lyon, Frankrijk • York, Engeland • Madrid, Spanje • Budapest, Hongarije • Bergen, Noorwegen • Ljubljana, Slovenie • Kopenhagen, Denemarken • Edinburgh, Schotland • Wenen, Oostenrijk • Bilbao, Spanje • Amalfikust, Italië

Het Najaarsevent