Thanks Anastacia!

Wat bracht Anastacia een spectaculaire show bij het Cubus-gala op 13 april jl! Samen met ongekend goede muzikanten en twee onvermoeibare topdanseressen liet zij onze leden en hun genodigden genieten van een 5 kwartier durend optreden van bekende – I’m Outta Love – en minder bekende nummers en medleys. Theater aan de Parade waande zich even in de showwereld van de USA. Misschien had de techniek hier en daar voor een decibelletje minder kunnen zorgen, niemand kon uiteindelijk blijven zitten. De show mocht dan van internationale allure zijn, de warme woorden van Anastacia gericht aan het publiek maakten haar optreden heel persoonlijk. De crew van Maison van den Boer serveerde vervolgens in alle gastvrijheid een heerlijk souper uit en tenslotte ging de after party nog tot in de kleine uurtjes door in het Theatercafé. De reacties van onze Cubus-leden en andere aanwezigen, zoals een aantal startups, waren overwegend uitstekend. Een onvergetelijke Cubus-avond waarvan zo’n 480 mensen hebben genoten. Op naar het special event in het najaar.

“Eerst Napels zien en dan sterven”

Van vrijdag 1 tot en met zondag 3 juni maken de Cubus-leden en partners een reis langs de Amalfikust. We doen dan met zo’n 110 personen onder meer Napels, Sorrento, Positano en Pompeï aan. De leden hebben er zin in, want er is meer dan ooit bijgeboekt voor deze Cubus-reis.

Special event najaar 2018

De voorbereidingen voor het special event zijn in volle gang. Het is voor de eerste keer in de geschiedenis van Cubus dat we een dergelijke bijeenkomst gaan opzetten. Dit event is uitsluitend voor leden en daarnaast wordt de mogelijkheid gegeven plaatsen bij te kopen voor genodigden. Naar alle waarschijnlijkheid vindt dit special event plaats in november, maar uiteraard ontvangen de leden hiervan nog een bevestiging. Het event is geen gala-avond.

Lid worden?

Ook belangstelling voor een lidmaatschap of in ieder geval voor de verschillende mogelijkheden om te participeren? Geef dit hier aan.